הרבנית בר שלום תוקפת: "אלי ישי בוגד, הוא מעוות את המורשת" • האזינו

    דוד לזר 2 Comment on הרבנית בר שלום תוקפת: "אלי ישי בוגד, הוא מעוות את המורשת" • האזינו
    18:54
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on ההתייקרות מגיעה אלינו לכיס: מחירי סל המזון ברשתות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (ראשון) ב'מדברים בחירות' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' אמרה הרבנית עדינה בר שלום, בתו של מרן הגר"ע יוסף ומי שעומדת בראש 'מועצת הנשים' של תנועת ש"ס כי "מי שהיום קורא לעצמו ממשיך הדרך של מרן הוא מעוות את כל המורשת של אבא, הוא בוגד באבא", לדבריה, "אין לי מילה אחרת להגיד, זו בגידה מהצד המכוער ביותר, מפני שהוא משתמש בשם של אבא והוא עושה מעשה הפוך לגמרי", תקפה הרבנית בר שלום את אלי ישי.

    הרבנית בר שלום הוסיפה כי "אבא בחר שליחים שיובילו את התנועה, הוא בעצמו הרי לא היה בכנסת והוא בחר בשליחי ציבור, כשהוא הזיז שליחי ציבור אנחנו צריכים לקבל את זה בצורה עיוורת".

    על אחיזה של ישי במורשתו של מרן אמרה כי "אנחנו לא טיפשים  הוא יכול לטעון מה שהוא רוצה בפני שזה נוח לו. כל המשפחה עומדת מאחורי ש"ס וכולנו יודעים מה רצונו של אבא", לדבריה, "אני לא חושבת שהעם הולך אחריו של ישי, הוא מנסה בכוח לקחת קולות מש"ס וזה לא דבר הגון, יש לו זכות להקים מפלגה אבל לא להשתמש בשמו של מרן – זה לא הוגן, אבא מעולם לא התיר לאף אדם", אמרה והוסיפה כי "היו כבר פעמים כאלו מקרים ואבא הוריד דמעות עליהם".

    "גם הרב אמנון יצחק הוא רב וניסה להקים תנועה, גם הרב אמסלם הוא רב וניסה להקים תנועה, אבל ראינו איפה הם היום", לדברי הרבנית בר שלום, "אלי חבר למרזל לימין הקיצוני בכדי להצליח, וברור שחבירה כזו הייתה לצנינים בעיני אבא", עוד הוסיפה כי "בחיי אבא הוא לא העז לעשות דבר נגדו, אבל כיום שאבא איננו – הוא מרגיש חופשי לעשות כרצונו".

    על ההקלטות שנחשפו מחיי אביה מרן הגר"ע יוסף שבו הוא נראה מדבר על דרעי אמרה כי "מרן אמר את הדברים על אריה לפני 9 שנים, ולפני כל ישראל הוא אמר שהוא בוחר באריה דרעי להנהיג את המפלגה, הוא היה שמח אם אלי היה נשאר, אבל כשאלי בחר להיות מסכן אבא מאוד מאוד ריחם עליו – אבל לא נתן לו את ברכת הדרך להקים מפלגה".

    על מועצת הנשים שקמה בראשותה מארה הרבנית בר שלום ל'קול חי' כי "המועצה נועדה לקדם נושאים ברמה הכי קרובה לחברי הכנסת, אנחנו נפגשות איתם, אם זה בחקיקה ואם זה בהעלאת נושאים לסדר היום, יש לנו תוכנית עבודה מסודרת לאחרי הבחירות, אמנם לא נוכל לעסוק בכל הנושאים אבל נבחר את הנושאים שבעיקר מטרידים את עולם הנשים".

    לשאלה, האם יבוא יום ויהיו נשים ברשימת ש"ס לכנסת השיבה הרבנית כי "הדבר לא מרחיק לכת -אבל מי שקובע זה מועצת חכמי התורה והיא תקבע גם בנושא הזה, מה שאנחנו עושות ב'מועצת הנשים' זה כמו להיות בכנסת", אמרה לסיום.

    האיזנו לראיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מכל האנשים בעולם, היא מדברת על בגידה במרן?
      מרן שלח אותה לסגור עסקאות עם עראפת ואבו מאזן?
      מורשת מרן זה לבקר בכל הזדמנות במוקטעה?

    2. 1

      אנחנו יודעים טוב מאד את דעותיו בעד ארץ ישראל השלימה של הרב יעקב יוסף זצ"ל
      ולא נכון לומר שכל המשפחה עומדים מאחורי ש"ס